att äta kakan med samtidigt ha den kvar?

Egentligen varför ska man stå och gräva ner sig i ett förhållande när det finns tusen snygga singelkillar som bara står och väntar på att man ska använda dem? Jag blir tokig, jag vill ha honom så mycket men tänk vad jag missar om jag väljer att bara vara med just honom. Jag vill inte missa roliga saker, killar, män.. men jag vill inte heller att någon annan ska få använda honom.. vad fan det här ger mig huvudvärk. Kan inte den gamla Sucky komma tillbaka som inte brydde sig om känslor för fem öre.


Blev medlem för skoj skull, fan vad alla är inne på att leva Svenssonliv nu. Är Svensson det nya heta eller något som kommer att dö ut om några månader?

hugs, Sucky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0