Ingen slampa här inte!

Nej jag är ingen slampa. Bara för att jag är tjej och gillar sex betyder det inte att jag ligger med vem som helst. Jag väljer dom jag vill ha sex med, precis som alla andra och efter ett ganska långt förhållande med tråkigt sex vill man faktiskt leka av sig lite.
 
Och åter igen, jag är ingen slampa, jag väljer noggrant dom killarna jag vill spendera sängkammaren med.

Är du Stenbock? Här är ditt sex och kärleksastro för i höst!

"
Det blir gott om konflikter och segdragna diskussioner, men detta drabbar inte ditt kärleksliv i första hand. Det är snarare släktingar och grannar som ger dig gråa hår. På kärleksfronten däremot väntar ljuv romantik och mysiga kvällar. Har du en partner handlar det mycket om gemensamma drömmar. Är du singel bjuder oktober på lite tjusig gammaldags uppvaktning och förmodligen också på början till ett nytt, riktigt vackert förhållande. Extra plus för romantik med anknytning till din yrkesroll."

Bästa chansen: Skytt, Fisk.
Bästa stället: I vimlet.

 

Är du kille mellan 19 - 25 år gammal och är skytt eller fisk?
- Vi kanske ses där ute i Stockholmsvimlet!


xoxo eran Sucky


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spana in nya sexleksaksbloggen:

sextoys.blogg.se

2008-10-24 @ 13:20:22
URL: http://sextoys.blogg.se/
Postat av: Anonym

var hittar man astrot? =)

2008-10-29 @ 13:48:03
URL: http://beatrixxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0