Dagens tips. / blowie

Mitt tips i dag är något jag märkt av på sista tiden. När man hittar den där riktigt sexiga personen men tänder på jämt och alltid blir kåt av bara han/ hon tar på dej. Jo jag hittade min. Jag blev alltid våt bara han tog i mej och jag älskade den kännslan, Men när vi väl kom till att ha sex första gången, Jag och Mr gick lite väl snabbt fram tror jag, men hur underbart är inte de? Men när vi väl skulle ha sex blev jag inte våt. min hjärna sa mer mer! men min kropp var så nervös att den inte han reagera, Han är verkligen inte dålig på förspel, däromot är han bra. Men min kropp reagerade inte, vilket jag störde mej på och led av. Jag har vart med om andra som sakt samma sak och haft liknande problem, Och hur kul är de att dra upp glidmedelsburken första gången liksom..? nej inge vidare! Sånt är ju bara pinsamt.


Mitt tips. Ha alltid en liten glidmedels burk i väskan, som du när du går på toa innan du ska dit kan ta två tre droppar, inte mer. Då de startar att rinna ner. Och de är ju inte bekvämt de heller. Men två tre droppar när han inte märker nått. så kommer allt gå finfint! jag vet! Och allt blir mycket skönare. //blowie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0