Heath Ledger - sexgud?

Sjuktigt upphetsande!

Något som är underbart när man är sjuk är alla underbara filmer man hinner se, duka upp ett bord med allt man behöver under dagen, och sen alla filmer, spec kärleksfilmer med mycket sex i!

I dag såg jag Casanova, Heath Ledger får mej så kåt att ja spricker! Spec i en liten kort sexscen när man verkligen hör hur han får tjejen att njuta att det verkligen kommer innefrån, göra en porrfilm med han är inget jag bangar på!
hans blonda hår och hans muskler är väl alla tjejers sexfantasi, att slita i håret medans han tränger sig in och ut ur en!

Heath ledger - sexgud?  OHJA!
mumsbit



BLOWIT LIKE ME

Kommentarer
Postat av: Emelie

håller med, synd att man inte kommer få se något med av han :(

2008-11-20 @ 19:01:11
URL: http://emelieblomqvist.blogspot.com
Postat av: michaela

jag klarar mig iaf

2009-02-23 @ 23:26:22
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0