Det ena leder till det andra.

Som sagt så var jag på halloweenfest i fredags och var utklädd till djävul. Men när jag kom till festen kände jag redan på en gång, för mycket människor i ett för litet hus. Hela festen var kaos så jag ringde upp Blowie, hon och "Dino" var snälla och hämtade upp mig.

Några timmar senare med lite alkohol i blodet åkte jag och 2 av mina vänner på en trekant. Lyckad vet jag inte men intressant var det iallafall.
En bild från trekanten kommer upp om det inte är för opassande för er?
Mer om det tar vi senare.



xoxo eran Sucky

Ps. Ni minns väl att vi har en mail? Ni kan även adda oss på msn med den där ni kan chatta med oss och ställa frågor!
[email protected] ds.

Kommentarer
Postat av: n' en skön lirare

Oj :P

2008-11-03 @ 23:18:08
URL: http://natalienilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatera mera...!!

2008-11-06 @ 19:57:36
Postat av: Blowie and Sucky

Förlåt alla vi ska bättra oss! lovar puss fortsätt läs!

2008-11-07 @ 22:41:31
URL: http://blowieandsucky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0