helgens sköna stunder

Den här helgen har varit full med mys!,

Fredagen - Hemma kväll med grabbarna
Min fredag spenderade jag hemma med två härliga killkompisar, vi diskuterade mycket sex och relationer.
En av mina väldigt snygga badboy pratade mycket om hur han strippade för sina ex och vad han gillade och inte,
riktigt sugen blev man att slita av han kläderna och ge han allt han drömmt om, (- Gubben jag vet att vi skulle ha underbart sex, så varför inte ) jag kommer att ta dej!

Lördagen - Crusing och Fest
Det blev en helt lyckad lördag. Det började med att jag åkte till systemet ocg köpte allt jag behövde för kvällen. Sen åkte ja hem och och duschade och så. Sen kom min skjuts i sina partykläder, Vi drog vidare in mot stan för att se alla raggare i stan!, många tjejer dansade på taken, lika upphetsande som alltid!
Senare åkte vi vidare till en fest. Alla killar var skit snygga och såklart skulle jag ragga lite så det slutade inte med sex, jag drog ihop alla tjejer på festen och hoppade på alla killar, det slutade med att alla låg och strula och myste med varan - Riktigt mysigt!

XOXO blowie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0