HISSA SLAMPAN!

NYÅR - Tiden för alla kärlekspar att fira det nya året med raketer och gulliga kramar och kärlekslöften. Bullshit!
Nyår är tiden för alla unga att hitta nya partners. raketerna byts till nya hårda väl utrustade våta sexpartnes.
Jag tror inte på att filmkärleken finns, kännslan kan finnas. det kan den men vänta inte på mr right eller mrs. vad som än händer blir vi alla besvikna.
Jag skulle häldre vilja ha en kille som visste vart sakerna satt och hur dom skall handskas! Har jag ett O.N.S (one night  stand) vill jag ju fan njuta och inte göra hela jobbet själv för att grabben inte vet nått om en tjej.  (sen är det ju så att oftast har man ju O.N.S med den vanliga boytoyen, den killen vet ju de ena och andra.)  Hissa slampan! även vi tjejer vi har rätt att knulla hur många killar vi vill! dissa äktenskaps-skiten och va slålt om någon kallar dej slampa- Killar är ju bara avundsjuk på att vi tjejer får sex när vi vill/hur vi vill /var vi vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0