SEX SEX SEX SEX

SEX SEX SEX SEX SEX Allt i mina tankar denna veckan, är det bara vårkänslorna eller är det kåta lilla jag som alltid tänker på samma sak,

Hur killen innan var:
Killen jag hade innan var mycket tråkig i sen sexuallitet, men så som jag är tog jag det med en nypa salt och gjorde saken till det bättre, jag är en sån som låter killen föra i början, när han visat vad han kan- då får kan se mina moves.
Precis denna gången fick han visa vad han kunde, det började med de jag skrev innan kysstes i han sen, han var bra på att kåta upp mig. vilket höjde hans ridda en aning, men jag skulle gå. jag gick. Men jag kom tillbaka jag trodde inte att jag skulle de. men jag kom tillbaka, denna gång var killen inte lika på som jag-  med alla mina killar har jag haft mycket mycket sex. men denna kille var inte lika på. 
Men tillslut knuffa jag in han i sovrummet. nu jävlar, min tanke var visa mig vad du kan och gör de bra!
Efter helt okej förspelbörjade kläderna flyga av och vi kom varandra mer óch mer intimt, han var redan hård de kände jag.
 
MEN ETT BIG NONO!!
killen brukar raka sig men nu var han halv långt hår.
Jag menar har man ett förhållande med någon, klart man inte behöver raka sig varje dag. men vi båda visste att sex skulle komma! Varför inte bara raka sig och vara frech!! jag blev så besviken!! bättre lycka nästa gång..

Fortsättning.
Av men vi fick av oss kläderna och jag följe, han var riktigt bra till en början bra storlek hade han, 19 cm kanske? nått i den stillen.
Som vanligt hade han väl inge blod i huvet blev de missionär ( med dennen isär, sen uppåt) Vilket var tråkigt, jag ville ha doggy, får jag doggy blir jag nöjd.
Men bättre lycka nästa gång. efter de han kom var han helt slut. Bra för honom jag älskar mina killar svettiga. men han var inte en gos kille efter sex, vilket var bra i sig, jag gick ut och tog min "efter sex cigg" medans han fick på si kläderna..
Men de tog inte lång tid innan vi fick av oss kläderna och stod i duschen.

Men nu ska jag återgå till mitt.. love blowie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0