två veckor kvar till sex

Jag har inte haft sex på två veckor. Det börjar att kännas. Hur ska jag orka vänta tills min nya trogna kk kommer hem? två veckor till utan kuk, jag kommer att dö.
När jag levde i ett förhållande hade jag och min partner sex nästan varje dag i sju månader. Jag älskade det till en början men man tröttnar så fort på en och samma (ni vet vad). När man tröttnar får man byta, vilket jag gjorde. Nu är jag singel igen och visst saknar jag sexlivet med att ha sex varje dag. Kan ni förstå, två veckor utan sex och två veckor till innan jag får sex. it´s drive me crazy!

xoxo eran Sucky

Kommentarer
Postat av: Line

Tycker synd om dig. Jag är gravid och känner mig lika stor som en elefant och är lika rörlig som en med. Sexlivet är inte på topp även om man har det i hjärnan. Gissa om man längtar efter riktigt sex. ;)

2008-10-11 @ 21:09:37
URL: http://pinepo.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0