DÅLIG!

Det har varit dåligt från min sida på sista tiden med skrivandet. Men nu har jag glada nyheter till alla läsare som vill ha mer!
Jag och Mr k pratar inte längre och då ser jag inget hinder till varför jag hålla mej från alla sexiga killar i värden!
Orsaken skall inte tas här.


5 Saker jag skall göra för att gå vidare/ innan jag letar vidare.

  1. Sluta lyssna på gråt musik ändast musik jag mår bra av. t.e.x ungdomsrapparen Estet. OBS! hans glada låtar. ex Estet - skön som fan.
  2. Ta hem de snyggaste killarna från festerna.
  3. Lägga ner mer tid på mej själv, och införskaffa mer sexleksaker.
  4. Få den här bloggen upp i topp!
  5. Ha sex offentligt! hihi.
    Såklart ska jag skriva om allt som händer och prickar av allt som kommer i min väg!
    Let the games begin!

    /Blowie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0